Woensdag 15 augustus - naar huis...

Om half 7 beginnen de vliegtuigen weer te vertrekken vanaf San Diego Airport, dus we zijn weer wakker. We ontbijten nog even, pakken de laatste spullen in, laden de auto in, huisje netjes achterlaten en om half 9 vertrekken we richting LA Airport.

Om 11.15 uur leveren we de auto in bij Budget Rent-a-Car om vervolgens door een heel pittige chauffeuse in een bus naar de luchthaven te worden gebracht. Ze crosst werkelijk overal doorheen, neemt voorrang (wel of geen recht op), steekt overal tussendoor. Wij vermaken ons in ieder geval kostelijk met deze manier van rijden. Binnen 15 minuten staan we dan ook met onze bagage op de luchthaven.

Het is heel stil bij de KLM balies waardoor we direct geholpen worden bij het afgeven van de koffers (die opvallend meer wegen dan op de heenreis....). Ook de douane en beveiliging gaan snel. Dus om 12.30 uur zitten Milou en ik nog lekker te genieten van onze Panda Express maaltijd, Julia kiest voor de KFC en Hans neemt gewoon koffie met een broodje.

Om 13.00 uur gaan we boarden en rond 13.50 uur vertrekt onze vlucht terug naar Amsterdam, waar we donderdag 26 augustus om 9 uur weer veilig aankomen.

Het was een prachtige reis!